Premiärstart för Tabata i gympasalen måndagen den 30/9 kl. 20.00
-
-
Uppdaterad: 25 SEP 2019 08:49
Premiärstart för Tabata i gympasalen måndagen den 30/9 kl. 20.00 
Tabata är en högintensiv intervallträning av styrkeövningar som varvas med korta pauser.Vattenflaska är ett måste !
Fanny Karlsson och Louise Fröding kommer att turas om som ledare och detta är deras första uppdrag 
Välkommen 